4 Mayıs 2009 Pazartesi

Joeeee~~

Bu J-drama işi hem çok şahane oldu hem de çok kötü. Evet, kafam bu kadar doluyken beni bu kadar mutluluğa itebilen bir şey gerçekten şahane geldi, ayrıca dizinin de hastası oldum ama şimdi kafamda sadece daha çok j-drama izlemek ve Japonya'ya gitmek var.
Kendime hakim olup olasılık problemleri çözmeye devam ediyorum, ayrıca ağır ötesi bir sınav haftam var ama çeşitli meditasyon yöntemleri ile (bkz. duvara yumruk atmak, kitaplara kafa atmak, çığlık atmak, deriye tırnak geçirmek vb... ) kendime hakim olup çalışmalara her zamankinden daha derin bir şekilde kendimi vereceğim. Bu esnada bırakınız J-drama'yı HIMYM, Lost, GG hepsini rafa kaldırdım.
Şimdi sürekli kendi kendime diziyi hatırlıyorum eğleniyorum falan. Beni uzun süre idare edebilecek kadar iyi bir arkadaştı zaten. Hem ne güzel kenarda köşede "Daiiiiigoooooo" diye ölüyorum falan, fandom hepimizin ihtiyacı olan bir şey. Ki aklıma gelmişken, Daigo'cuğum o kadar yeteneklisin fan service konusunda, neden daha çok yapmıyorsun? Bir de işin güzeli kendisi nerd gözlüğü olayını yeni imajına dahil etmiş, şahsen payetli kovboy kostümünden daha çok destekledim. (Oha bu arada Daigo'nun büyükbabası vaktiyle Japonya'nın prime minister'ıymış, ööö, Daigo hakkında ne düşünüyordu acaba *mavi payetler...* ).
Ve de günün son hassiktiri Yoshitaka Yuriko'nun 88'li olmasından geliyor. Eminim eski bilgidir ama ben yeni öğrendim tabii. Kendisinin de çok büyük hastasıyım. Yaz gelsin her türlü dizisine filmine bulaşacağım.
Yaz gelsin...
P.S: Tara Jane konserini berbat etme potansiyeli yüksek insanlara karşılık benim de kendilerinin ağzına sıçabilitem çok yüksek.

Hiç yorum yok: