14 Mayıs 2009 Perşembe

A New Chapter is About to Begin

Şu anda Depeche Mode konserinden eve yeni dönmüş olabilirdim, instead dönem ödevimi götüm tutuşmak suretiyle bitirmeye çalışıyorum.
Ama konu o da değil. Sigur Ros - Svefn g-englar çalıyor şu anda, 26.06.2007'den beri i-pod'umda ilk defa. Bugün Madonna'nın belgeseli sonrası çarptı beni.
Şarkı başlamasıyla aklıma gelen tek şey ise Queer As Folk, Sezon 2, bölüm 2. Şarkıyla birlikte mavi ışıklara boğulmak istiyorum. ~~are you sure?~~
Özledim. Kaç haftadır da Robert kollarımda öyle bastırmaya çalışıyorum.
Yarın dizinin kocaman bir era'sı bitiyor, bilmemkaçıncı sezona girmiştik zaten, orası ayrı ama bu sezon finali de değil, finaller yazda olur. Bu dizinin yenilenme vakti, karakter eklentileri-çıkıntıları. Yazarlar çok zeki, sezon finali hep çok bomba oluyor...

Hiç yorum yok: