6 Mayıs 2009 Çarşamba

You're kidding, right?

Daha geçen gün Miyavi'nin evlenmesi haberine yeterince çenem düşmüştü. Hayır Miyavi'yi çok sevdiğimden hatta sevdiğimden falan değil, aksine çoğu animeye bulaşmış kız ve erkeğin aksine hiç de öyle bir Miyavi hastalığım olmadı. Sadece etrafta dolanıp ne kadar J-rocker varsa öpmesini takdir ediyordum.
Hadi o tamam, bu sefer de Trent'in nişan haberi geldi, bir kez daha "Oha..." dedim ama ne yapacaksınız, beyefendiye bir yaştan sonra fisting ağır geldi, settle down eylemek istedi falan herhalde. Ya da Marilyn'in acısını atlatamadı, bilemeyeceğim... Ne olursa olsun nişan/evlenmek falan garip kelimeler benim için hele ki rock star modundaki insanlarda o durumu hiç anlayamıyorum. Ama neyse, bu da bir şey değil...
Bir şey olan şu, Billy Corgan ve Tila Tequila MIIIIII??? Billy Allah seni kahretmeye, ulaaaan grubun dağılmasına sebep oldun bir şey demedim, Courtney Love'la takıldın bir şey demedim, Zwan gibi bir projeye utanmadan imza attın yine bir şey demedim, gümüş deri pantolondan Türkiye bayraklı t-shirt'e geçtin yine kabullendim ama that's it dude, you've just lost my respect...
Yani tamam, A Shot at Love with Tila Tequila'yı en az senin kadar eğlenerek izlemişimdir, ona eminim Billy ama yok yani, bu kadarını kaldıramayacağım (Bir an için Billy'yi yarışmacılardan biri olarak düşündüm programdaki, çok kötü lan). Hadi her şey bir kenara, o kız Dani'ciğimin kalbini kırdı, insan en olmadı onu düşünür -_-
Billy, Adore hayatımın albümlerinden biridir ve grubun hayatımda cidden önemli bir yere ait falan ama yok canım, sen yaşlandıkça iyice sapıttın bitirdin olayı. Bundan sonra da Paris Hilton'ın BFF'i olmanı diliyorum, atılacak en iyi adım odur çünkü Tila'dan sonra.

Gerzek...


Hiç yorum yok: