8 Mayıs 2009 Cuma

Billy the Egomaniac

Buna rastladığıma çok sevindim işte. Eski bilgisayarımın çöken çöplüğünde kaybolmuştu bu link ancak bunca zaman sonra kendisine tekrar rastlamak hem nostaljik hem de gündem konusuna (benim gündemim, yoksa evet bazı şeyleri birkaç ay geriden takip ediyorum, kabul) uygun oldu.
Vaktiyle bir arkadaşımın bulup gönderdiği bir şey bu, the title is self explanatory, linke tıkladığınızda daha da açık bir şekilde anlayacaksınız ne olduğunu. İlk okuduğumda bayağı güldüğümü hatırlıyorum bakalım aynı etkiyi yapacak mı? Belki bu Tila olayından sonra Billy'ye laf ettirmemekten vazgeçtiğim için daha bile komik gelebilir. Salak Billy, yaklaşık 5 kişiden oluşan okuyucu kitleme böyle rezil ederim seni. Buyrunuz, güle güle okuyunuz;
http://www.katefuller.com/btem.html
Online comic'lerden bahsetmişken, asıl tüm dünyanın en iyi online comic'i olabilecek bir adet biliyorum ama neyse, o başka bir zamana, zaten çizeri şahıs bıraktı projeyi, ühü. Öhöm, hala komikmiş bu arada, enjoy~~

Hiç yorum yok: