11 Mayıs 2009 Pazartesi

Gece Gece Hassiktir No: 90322

Yani bu benim dışımda kime ne kadar ne ifade eder tartışılır ama.. Oha... Dönem ödevimi yetiştirmeye çalıştığım şu dakikalarda internet ve copy paste mucizesinin tadına bakmaktaydım ki (ÖSS olmasa copy paste falan yapmazdım ayrıca çok da copy paste sayılmaz ama yine de, kabul bir rip off durumu var) imdb'de bir kez daha "Chris Furrh'ü buldum yehu heheheh" tadında bir başlık gördüm. Bu noktada Chris Furrh kimdir açıklığa kavuşturayım. Efendim, ödevim Sineklerin Tanrısı üzerinden ki okuyanlar bilir, muhteşem bir eserdir kendiler. 16. doğum günümde A. hediye etmişti kitabı bana ancak ben kitabı okumadan önce şans eseri okulda filmi izlemiştim. Eğer kitabı okumadıysanız ve filmi izlediyseniz delicesine etkileniyorsunuz filmde, olaylar aksi sırayla gerçekleşirse ise filmde emeği bulunan herkesin sülalesine küfrediyorsunuz, ama o ayrı bir konu. Filmde konu ve olan biten kadar bir de Jack karakterinin hastası olmuştum. Görüntüyle falan alakası yok, klasik "antagonisti sev" oyunu, bkz. Lost - Sawyer ilişkisi ki adadaki ilişkiler yumağı ilk ham haliyle Lord of the Flies'a atıfta bulunur zaten ki Sawyer dizinin bir bölümünde altını çiziyordu bu durumun ama diyorum, kitabı ya da filmi biliyorsanız bariz zaten o hal, öhöm neyse. Jack kitapta aynı etkiyi yapmamasına rağmen (filmde asiliği glorify edilen karakteri kitapta disipline blow job vermek isteyen minik bir nazi olarak görünce fikirleriniz değişir tabii ve hayır bu bir spoiler değil kitapla ilgili temel bilgi) filmde en enteresan öğelerden biriydi benim için. Dolayısıyla oynayan çocuk araştırıldı, adının chris Furrh olduğu öğrenildi falan da filan. Aşağıda göreceğiniz üzere de tam oyun parkında hayranlıkla izleyeceğiniz yaramaz çocuk modunda bir tipti kendisi, filmden sonra da ortadan kayboldu resmen. Az önce ödev için bilgi ararken imdb'de bu "Bulduk onu biz!" modundaki haltı görünce pek tabii ki tıklamadan edemedim ve evet... bulmuşlar onu. Ve evet, değişmiş... Redneck gibi gözükmediği zamanlarda orta yaşlı tipik seri katiliniz kendisi. Öeeeh diyorum ve durumu daha iyi anlatmaları için fotoğrafları sunuyorum;
Before

After

Diğer fotoğrafları için şuraya başvurabilirsiniz, ben de o esnada düşen çenemş toparlamaya ve dönem ödevi yapmaya devam edeyim. Evet....

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=218841852&albumID=320093&imageID=2469114

8 yorum:

luzrette dedi ki...

Trajedik televizyon jenerik müziğini Reha Muhtarın ciyaklamasını duyabiliyorum bile.


Ama UFO ?!

(nerd gangster da mı görücektik)

luzrette dedi ki...

gelip gine baktım da.









Korkunç.

Charlotte dedi ki...

Depeche Mode konserinin iptal olduğunu öğrenip çöktüğüm şu dakikalarda çığlıklarıma ortak olarak kalbimi çaldınız.
Ve muhteşem bir tanım, nerd gangsta kendisi tam.
Ey adam, insan çocukluğuna karşı vicdan azabı falan hisseder...

luzrette dedi ki...

Oha iptal mi ?
İptal iptal mi yoksa iptal sonra yapıcaz mı ?

Çokkorkunç ama gine de sapık bi zevk aldım çünkü gidemiyodum ha haha.

Kötü ama gerçekten kendime uyarlasam bile.
Bundan sonra NIN izlememkte koymaz bana zaten.
Kendimi IKSV müzük festivaline veriveririm.



DM fanlarının trajesidisine de ayrı bölüm ayırmış Reha.
Sölicem little 15 çalsın.

Charlotte dedi ki...

Açıklanmadı daha ama herhalde iptal sonra yapacağızdır... Yani umarım öyle olsun bari. Ağlarım lan...
Dave ölmesin de hoş, sonra gelse de olur. Domuz gribi falan diyorlar (blasphemous rumours...) ama bilinmez...
Caz fetivali programına baktım da, bir bok yok ilgimi çeken, 2005'ten beri her sene bir bomba patlatıyorlardı benim için, bu sene o da yok...
Bu acıyı Trent bile geçiremez, hatta o zaten geçiremez.. ühü lan...

luzrette dedi ki...

Yok ben Harbi Müzik Festivalinden bahsediyodum.
Hani ben klasik müzik entusiyastıyım ya.


Yazık size lan.
Tekrarlasınlar.
Ama en çok sana yazık. Güvenme öle kozmik güçlere.

Komik oldu bu.

Charlotte dedi ki...

Kozmik güçler ile uzun zamandan beri gıcığız birbirimize...
Aaah ah, halbuki ben Dave'in kalça hareketlerinde boğulacaktım, Martin'in seke seke gitar çalışını izleyecektim, hatta belki mohawk beresini kapacaktım.
Neyse, bu konuda daha bol miktarda baş ağrıtabilirim o yüzden sustum...
Klasik müzik şahanedir, hem en azından orkestralar topluca rahatsızlanıp çıkmamazlık etmiyor falan, ya da ediyor mu? Ben rastlamadım hiç...

luzrette dedi ki...

Oluyo.
Geçen sene mesela bi tane kadın piyano çalıcı gelmedi.
İkinci gelmeyişiydi.
Hattat sinir olmuştum bende LJlemiştim kendisini.

Dave'in kıçı şaka konusu olucak şey değil ama gerçekten.