j-drama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
j-drama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Joeeee~~

Bu J-drama işi hem çok şahane oldu hem de çok kötü. Evet, kafam bu kadar doluyken beni bu kadar mutluluğa itebilen bir şey gerçekten şahane geldi, ayrıca dizinin de hastası oldum ama şimdi kafamda sadece daha çok j-drama izlemek ve Japonya'ya gitmek var.
Kendime hakim olup olasılık problemleri çözmeye devam ediyorum, ayrıca ağır ötesi bir sınav haftam var ama çeşitli meditasyon yöntemleri ile (bkz. duvara yumruk atmak, kitaplara kafa atmak, çığlık atmak, deriye tırnak geçirmek vb... ) kendime hakim olup çalışmalara her zamankinden daha derin bir şekilde kendimi vereceğim. Bu esnada bırakınız J-drama'yı HIMYM, Lost, GG hepsini rafa kaldırdım.
Şimdi sürekli kendi kendime diziyi hatırlıyorum eğleniyorum falan. Beni uzun süre idare edebilecek kadar iyi bir arkadaştı zaten. Hem ne güzel kenarda köşede "Daiiiiigoooooo" diye ölüyorum falan, fandom hepimizin ihtiyacı olan bir şey. Ki aklıma gelmişken, Daigo'cuğum o kadar yeteneklisin fan service konusunda, neden daha çok yapmıyorsun? Bir de işin güzeli kendisi nerd gözlüğü olayını yeni imajına dahil etmiş, şahsen payetli kovboy kostümünden daha çok destekledim. (Oha bu arada Daigo'nun büyükbabası vaktiyle Japonya'nın prime minister'ıymış, ööö, Daigo hakkında ne düşünüyordu acaba *mavi payetler...* ).
Ve de günün son hassiktiri Yoshitaka Yuriko'nun 88'li olmasından geliyor. Eminim eski bilgidir ama ben yeni öğrendim tabii. Kendisinin de çok büyük hastasıyım. Yaz gelsin her türlü dizisine filmine bulaşacağım.
Yaz gelsin...
P.S: Tara Jane konserini berbat etme potansiyeli yüksek insanlara karşılık benim de kendilerinin ağzına sıçabilitem çok yüksek.

10 Aralık 2008 Çarşamba

A Little Bit of Nostalgia

İlk olarak, bunu başarabileceğime inancım tamdı ancak yine de afterellen.com'un Japon daha da spesifik olmak gerekirse Tokyo versiyonunu bulmuş olmaktan gurur duyarım! Güle güle okuyunuz;
http://www.tokyowrestling.com/home_eg/index.html

İşin nostalji kısmına gelirsek, sitede Last Friends'in yazarı ile bir röportaj keşfetmiş bulunmaktayım. Röportaj Last Friends, konusu, aktörleri vs. üzerine. İkinci kısım da nasıl bittiğiyle alakalı. Şaşırtan şeyler var, okuduğunuza kesinlikle değecektir (şu esnada resmen iki kişiyle konuşuyorum sadece ama neyse, blog'umun en büyük fanlarına el sallıyorum buradan : P ! ). "Enjoy!" der ve linkleri veririm (aklıma Sapuri amcası geldi :/ );
http://www.tokyowrestling.com/articles_eg/2008/07/last_friends_1.html
http://www.tokyowrestling.com/articles_eg/2008/12/lfriends_bonus.html


P.S: "Takeru is extremely popular among lesbians." . Hahah, tell me about it teyze...
P.S2: Çok zor bir istek ama umuyorum bir gün Ueno Juri ve Mika bir aşk sahnesi bahşeder bize *ölür*
P.S3: Asia Argento filmlerini bu seneye koymayı akıl eden şahısı pataklamak istiyorum. Geçen sene neden değil ya da önümüzdeki sene! Damn you!

1 Kasım 2008 Cumartesi

"XOXO"

Kendime inanamıyorum ancak saat 03:07 olmasına rağmen online izlediğim Gossip Girl'ün ikinci yarısının yüklenmesini beklemekteyim şu an. Başa saralım;
Gossip Girl'ü taa geçtiğimiz mayısta mı ne duymuştum, üstelik de afterellen'da raslamıştım (kelimenin rastlamak değil de raslamak olduğunu öğrenince kriz geçirdim bu sene, ama neyse...)komik bir şekilde. Sonra sınıfta bir iki insanın da bahsetmesiyle merakım iyice arttı ancak onca j-drama, Lost vs. vs. derken unutmuşum ya da umursamamışım.. İşte bu unutuştan sonra cnbc-e'nin Gossip Girl'ü yayınlamaya başlayacak olması haberini süper bulmuştum, kafamı dağıtacak dizilere ihtiyazım vardı, bu da adaylardan biri olurdu falan filan.. Eh şu ana kadar 7 bölüm yayınlandı cnbc-e'de ve ben o 7'nin altısını izlemiştim, tepkim ise "Ee güzeeel, beğendim yani de eh işte..." olmuştu. Her şeyin değişmesi ise cnbc-e'nin en spoiler'lısından 7. bölümden görüntüler vermesi ile değişti. Görüntülerdeki şeyleri tabii ki söylemiyorum ancak dizi için bir "Huaaa neler oluyor be!" dedirtecek değerdeydi onu söyleyebilirim. Ve de ilan etmekteyim, her şey 7. bölümden itibaren başlıyormuş! Olayların bariz bir şekilde twisted hale gelmesini görüyorsunuz ve bir anda dizi "Azgın ve zengin gençler topluluğu"ndan çıkabilir hale geliyor. Özellikle en başta tiksindiğim bir karakterin şu anda favori karakterim haline gelmesi olayı açıklar diye umut ediyorum. Eğer ki dizinin bir iki bölümünü izleyip bayanlardansanız dişinizi sıkın, 7. bölüme kadar gelin, sonra karar verin. Ha tabii 7'yi beğenmezseniz diyecek bir şeyim kalmaz ancak ben özellikle 7. bölümde oluşan bir durum için "Vuhuuuuuu!" diyorum. Bir de üstü kapalı spoiler veriyorum bir cümlelik;****spoiler başlar*** pezevenk karakterlerin ezik ve acı çeken aşık özelliği ile büründürülmesi en eğlenceli durum oluyormuş evet******spoiler biter****
How I Met Your Mother konusunda bile önyargılı olabilmiş bir insan olarak kaldırın kıçınızı der ve de yüklendiğine inandığım bölümüme doğru koşarım (5 bölüm izledim akşam akşam daha vaktim olsa izlerim ama sınav mınav çalışmak evet dolayısıyla uyku)!