14 Nisan 2009 Salı

What's the Difference Between Peanut Butter & Jam ?

Eğer izledilerse bir cümlelik bir şey N. ve Ç.'ye; Oha, Ted biziz, fark ettiniz değil mi?...
Ah bir de esprinin punchline'ını Barney'nin dudaklarını okuyamayanlar, HIMYM izlemeyenler ya da sadece sorunun cevabını merak edenler için aşağı yazacağım minimal harfler ile.


Bunun dışında;
Bat For Lashes*
My Brightest Diamond*
Antony & The Johnsons*
Jens Lekman*
Patrick Wolf*
Andrew Bird
The Dears*
CocoRosie
The Cure*
Ladytron
PJ Harvey*
Beirut*
Rufus Wainwright*
Turnede olup İstanbul'a gelip gelmeyecekleri belli olmayan isimler. Yalvarırım bu yaz hepsi ya da en azından yıldız koyduklarım gelsin. Oldukça boş ve programlara açık bir yazım var, kullanmalıyım kendisini (3 konserden sonra ağlayarak evimin ya da N. ve Ç.'nin evinin rahatlığına koşarım diye düşünüyor olabilirim ancak NEİN! Para mara dinlemem, hepsine giderim, ağlayarak da olsa giderim, evet...).
Bu arada yıldızlı isimlerin dördünü daha önceden izlemiş olmam başkalarına garip gelebilir ancak bu konserlerde yanımda olanlara gelmez sanırım.
-Bir de listede yok ama She Wants Revenge gelsin-
Things might be going well, and I'm not *that* depressed. We'll see what happens, neee? (oh ne kadar multilingue bir insanım, mon dieu mon dieu (şaka bir yana bu 5. dil oldu...) )

Bu yazımı eski bir şarkıyı söyleyerek kapatıyorum; Diiig meee nooow, fuuuuck meee lateeeer and sing it to the tune of faggot, faggot, faggot!

As for the punchline (i warn you, this one is dirty...);

You can't peanut butter your dick up someone's ass

6 yorum:

luzrette dedi ki...

Onlar gelirse benim yazlıka tenavüze çekilme (ya neydi bu. bulamadım uydurdum sen anladıysan söle bana da) halimden ekstra mesai yapmam gerekir.

Mekik dokurum valla.

luzrette dedi ki...

Çok dil.

Dilli.

Dil.

Charlotte dedi ki...

"İnzivaya çekilmek" bayan :)
Ben yazlığa bir haftadan fazla katlanamıyorum mesela. Şehir çocuğu tarafım ağır basıyor, beton ve kablo istiyorum...
Mekik dokumak iyidir, öte yandan paranın suyu çekmesi iyi değildir. Hele hele yazı bol abuklukla geçirmek isteyen benin Boğaziçi'nin yaz okulu projesi ile karşılaşıp ne yapacağını şaşırması hiç iyi değildir...

Charlotte dedi ki...

Hay sikeyim, imla yanlışımı düzelteyim derken blogu patlatacağım neredeyse.
PAron bayan, yorumunuz kaza kurşununa kurban gitti. Kendisiyle ilgili ise şu yorumu yapmıştım, suç hep bu yorumdaki yanlış yazımın;

"Bozma, lütfen...

Thank you for all the love bu arada, betonu bir tarafıma sokacak kadar sevmiyor olabilirim ama silme yeşil de en fazla birkaç hafta ilginç oluyor...

Okunmuş pirinç, kalem, sınav kağıdı, sınav soruları, hepsi kabulümdür."

Charlotte dedi ki...

Al bak şimdi de pardon yerine PAron yazmışım ...
Off
ff
f
.

luzrette dedi ki...

Abi ben disleksiyim (raporlu).
Görmedim bile imla hatanı.


Kendi imla hatalarım, dil sürçmelerim, dikkat yanlışlarım konusunda tatkıntılık derecesinde hastayım, bak işte.
Ama o yanlışlardan, ayna okumalardan (kerpiç=çikerp), mantık pörçlerinden ne akıl eşikleri dahiyane hedeler doğdu, çaktırmadan gurur duyorum yamul beynimle.

Hem şimdi felsefe okuyorum, insanlar postmodern artık, transgression diyosun he diyolar bitiyo olay.


E.

Ben ormana kaçmak istiyorum mutamadiyen.
Hiç şehir insanı değilim.
Birbin çeşit hayvanla yaşim aralarında homo sapiens olamsın.


Ben şimdi zamansız zamanında kendimi anlatarak tuttum seni.
Neyse yorumu silmene ceza olsun.



Pirinç konusunda ciddiyim.
Bizim kanda vardır öle bişiler.