3 Nisan 2009 Cuma

Lui should've met Sada

Saatlerimiz 04:48... Uyku tutmadı ya da sabah 07:30'da uykumu bölmek zorunda kalmaktansa uyumamayı tercih ettim. Bir film izledim, idare ederdi, tam "festival filmi".. bağımsızından hem de...
Şu anda Ma Mere'i indirmeye çalışıyorum. Son günlerin kurtarıcısı Louis Garrel ve ne ara o role büründü farkında bile değilim. Dün Moviemax'te bir filmine rastladım. Çok çok çok kötüydü.. Louis değil, o oyunculuk açısından beni hiç hayalkırıklığına uğratmadı da film cidden berbattı. İki gıdım Louis diye vereceğiniz 2 saate yazık(hani olur da filmi boşver Louis görelim diyorsanız), ha bu arada, filmin adı Actrices.. İzlemeyin...Cidden...
Ma Mere biterse dershaneye gitmeden onu izleyeceğim. Hatta bitmezse de bittiği yere kadar izleyeceğim. Böyle çok twisted bir durumdan çıkıp sonra hiçbir şey olmamış gibi normal insanların arasına normal insanmış gibi katılmak çok garip... Çok Peter Parker - Spiderman. Hele o twisted tarafınızın parçalarını yanınızda taşıyorsanız iki evren birbirine giriyormuş gibi oluyor birkaç saniyeliğine. I-pod'unuzu karıştıran arkadaşınızın kenar köşeye tıktığınız QAF VE TLW bölümlerini bulabileceğini düşünmek falan. Merhaba sınıf, buraya gelmeden önce Brian Kinney'nin asyphyxiation attempt'ini izledim ve şimdi yan sırada oturup soru çözüyorum...
Dün Razorblade Romance'i döndürdüm bir tur. İyice abukluyor muyum ne ama iyi geldi. İstemesem de orta okula dönüyorum gibi geliyor.
İşte tam da bu yüzden film izlemem ve kendimi unutmam lazım... Ma Mere'den sonra listede Gummo var ama onu izlemeye fırsat bulur muyum ki?...

4 yorum:

luzrette dedi ki...

Abi kötü mütü diyosun ama filmdeki (actrices) hatunla gayet hafna fişneler.
Hep bu berbat filmler couple yaratıyo zaten.
(bu cümleye tez yazılır.)
Brangelina.

Ha onlar çocuk edinmişler bi adet bengaldeşli.

Charlotte dedi ki...

Bir dakika bir dakika? Gerçek hayatta mı?! Oha o filmdeki halinden sonra ben teyzenin suratına bakamazdım öyle diyeyim sana. Louis çok pezevenk bir karakterdi orası ayrı ama (bu noktada benim "pezevenk" kelimesi ile ne kastettiğimi biliyor musun diye sormak isterim çünkü tamamen ayrı bir kelime kendi dilimde :P ) ~~
Bu arada, sen La Vieille Maitresse'i izlemiştin değil mi?

luzrette dedi ki...

E biyen sür.

(oradaki güzel insanlardan bahsetmeye kalkmayalım lütfen, oradaki güzel insanların ilişkilerinden de bahsetmiyelim, duralım burda.)

Teyze ama dimi.
Gugıl sörç ten bi arat bakalım nasıl bakıyo lui hatun kişiye.

Filmde luinin olduğunu hatırlamıyorum bile ben o kadar kötüymüş.
Ama hatunun gözleri bi garip. Güzel bi böle.

Charlotte dedi ki...

Oha ben yorumunu yeni gördüm ve kabul, La Vieille Maitresse'i tartışmıyiciğim bile burada.

Google'ladım efenim ama bulduğum pozlar hep sarılmalı marılmalı, no bakışma. Fakat birazcık Wiki ile tüm sorulara cevap buldum. Louisciğimiz Actrices teyzesi ile değil, yönetmeni teyze ile birlikteymiş ki o yönetmen teyze de Carla Bruni'nin ablası oluyor ve de 44 yaşında oluyor. Aaah hangimizde older women takıntısı yok zaten...
Bu arada aktris Actrices teyzesinin gözler falan güzel de çok klasik fransız :/