29 Ocak 2009 Perşembe

Etnik Mutfak

Amcanın kelimeye neden karşı olduğunu anlattığı esnada ben yemeğe kilitlenmiş olsam da açıklamayı sevdim. Yemeğin üzerinde ırkın değil coğrafyanın etkisi olur diyordu kendisi. Nice..
Neyse, yorucu birkaç günden sonra kendime nostalji adı altında işkence yapmaya devam ediyorum. O akşam N. ile mükemmel ortamımızı kısa süreliğine de olsa yarattığımız dakikalarda yaptığımız sohbet sonrası kendime aşırı miktarda abuk 90'lar şarkıları enjekte etmeye karar verdim. Sonuç ne karar veremiyorum.
Soldier's Girl'ü bir kez daha patlatıp etkisine girdikten sonra hayatla ilgili kararlarıma bir yenisini ekledim, mümkün mertebede Lee Pace'in karnında yaşayacağım. Rica etsem "kadın kıyafetleri" de giyebilir belki (tırnak içinde yazdım çünkü kıyafet gibi bir kavramın erkek/kadın diye ayrılmasını abuk buluyorum esasen) ? Aman giymese de olur esasen, karnında yaşamak yeter işte...
Filmden adam gibi bahsetmek isterdim esasen ama kafamda bir şey toparlayamıyorum şu anda. İsteyen izlesin, beğenmeyen de bok yesin efenim.
Bir de son olarak kızsal davranışlar beni deli ediyor cidden. Bir de erkek muamelesi görmek. Abuuuuuuuuuuuuuk (PK knows what I mean), pfff~~

2 yorum:

pk. dedi ki...

hompffffffffff...

açıklama iyiymiş yannız (etnik mutfak)

Charlotte dedi ki...

Çiya'nın sahibi mi baş şefi mi ne amcanın lafıydı o. Fazlasıyla takdir ettim. Mehmet Yasin programı "Umarım dostlarımızın mutfağını beğenmişsinizdir, ehe ehe!" diye bitirmese kendisini de takdir edebilirdim.
Ve de evet, bence de hompfff...
Bir şey daha, sana verdiğim filmleri izledin mi beyb?