18 Ocak 2009 Pazar

My Mistake

Bir önceki yazımda Soldier's Girl'ün yeniden çekimi falan demişim, yanlış, tek çekimi.
Bu arada filmi izledikten sonra hatırladım, Calpernia ile önceden tanışmıştım ben, Youtube'da transseksüeller ile ilgili yanlış fikirleri yıktığı dönemde kendisine pek bir bayılmıştım.
Filmden, Calpernia'dan, olan bitenden ve tabii ki Lee Pace'ciğimin mükemmelliğinden sonra bahsedeceğim sanırım. Önce Sayın Ç. ve N.'nin filmi izlemesini istiyorum.
Unutmadan Possession adlı filmde kendisinin yanına Sarah Michelle Gellar gerzeğini koyan casting şahsını da öldürmek istiyorum. Hollywood yutmamalı bu adamı...
Son bir şey, ah sayın k.d. lang, varlığınız klişe olmasına rağmen sesiniz muhteşem ve şu esnada Consequences of Falling (filmi izledikten sonra dinlemeniz tavsiye edilir) adlı şarkınızla kendimi öldürmekten garip bir zevk alıyorum~~

2 yorum:

zerofeelings dedi ki...

oturup tüm blogunu okuduğum ilk insan oldunuz bugün hanfendi, tebrikler ikimize de.

Charlotte dedi ki...

Garip mutluluk-gurur arası bir duygu yaşamaktayım sanırım. Umuyorum blog baygınlık geçirtmemiştir herhangi bir noktada, teşekkür ederim çok :) ~~