21 Şubat 2009 Cumartesi

Back To Basics

İlk olarak; Matsumoto'mu özledim be ben! Az önce şöyle bir google'ladım kendisini, canım benim hala aynı etkileyici ve tipsiz havaya sahip. Ben Japon dünyasından uzaklaştığımdan beri o da pek bir şeyle uğraşmamış sanırım ama. Her neyse, google'ın konu Japon dünyası olduğunda nasıl bir bataklık olabileceğini unutmuşum sanırım: "Hah MatsuJun'u mu arıyordun? Bak sana hatırlatalım biz de ayrıca Oguri, Hiroki, Nino, Toma, Hiro, Uchi hepsinden var, hadi tıkla tıkla!" . Tıklamıyorum işte adi google! Öte yandan şu gay Thai blog'unu karşıma çıkardığın için teşekkürler, ayrı konu. Neyse, kendimi ilk kurtulduğum anda Japon bataklıklarında boğmak istiyorum, böyle kafam şişip tamamen boşalana kadar. Bu ne ya, a girl/boy needs her/his occasional moe! Bu hayat böyle geçmez, zaten şimdi düşündükçe aklıma herkes geliyor, iyice özlüyorum, bir Juri, bir Mika olsa fena mı olurdu ne yani.
Sırf Japon dünyası da değil esasen, böyle hafif ergenlik/nostalji/lise 1 kıvamına dönme ihtiycı içindeyim. bol miktarda Cure ve Wong Kar Wai lazım bana. Bir de şey, geçen onu fark ettim, her türlü gay materyalimi özledim ben. Brokeback Mountain olsun, QAF olsun, Happy Together'lar, Eternal Summer'lar, Love of Siam'lar, hepsini tekrar izlemek istiyorum. Bu ne biçim hayat ya...
Neyse, şimdilik bir kaç fotoprafa bakıp eski günleri anmaya devam edeyim. Yazın çaresine bakarım artık...
P.S: An-an'ın son sayısında sanırım Hiroki yemek tarifi vermiş, yerim ^^ !
P.S2: Asyanın fashion sense'ine hastayım, Türkiye'de de sizdeki gibi bir fashion sense olması için yalvarıyorum. Acaba şu bir ay yaşama şansımı Taiwan'da falan mı değerlendirsem? Ülke tavsiyesi anyone? Japonya demeyiniz yalnız çünkü oraya gitme şansımı bu yaz kullanmak istiyorum. Göreceğiz...
P.S3: Galiba az önce Kore'nin Agyness'ini keşfettim, tek fark biraz erkek olması and that makes him already more interesting than Agyness!

4 yorum:

pk. dedi ki...

gimme gimme gimme!!! üçüncü PSine referans ediyorum ayrıca kendileri beni kıkırdattılar ^^

Charlotte dedi ki...

Ya ben benzettim ama sende aynı etkiyi eminim ki uyandırmayacak. Hatta ve hatta "Ulan ne alaka diyeceksin" . Öte yandan suratının görebildiğim kadarının sahip olduğu hava ve kaşları bende agyness çağrışımı yaptı. Dur bakalım arayıp yollayayım;

http://2.bp.blogspot.com/_LiudCQwVrdk/SKuPPJ_A9RI/AAAAAAAALF4/uAaIzZO7cjE/s1600-h/f13.bmp (hahah agyness çocuk agyness'ten daha zayıf sanırım, ayrıca cidden andırıyor bana....)

pk. dedi ki...

asfdasf hakkaten daha zayıf ve ayrıca:

yooo bildiğin benziyolar bunlar.

Charlotte dedi ki...

Yehuuu, senden onayı aldıysam çocuğu Koreli Agyness diye pazarlayabilirim. Öte yandan çocuğa tekrar bakınca Asya'lı olduğundan şüphelendim bu sefer de :D