24 Mart 2009 Salı

Beyin Kusması

1) Denemem mükemmel geçti bitcheeeeezzzz
2) Final Fantasy/ Owen Pallet, seni seviyorum ama arada bazı şarkıların ciddi bayıyor böyle ortasında deliriyorum şarkının "Bu ne beaaah" diye...
3) Mayısın gelmesi iyi mi kötü mü karar veremiyorum, üstsüz Dave ve Martin / Öss'ye az kaldı evladım ikilisinin terazide aynı ağırlığa geldiğini görmek acıklı, DM'den bahsediyoruz sayın seyirciler, hem de üstsüzünden makyajlısından. Ha konsere gidip gitmeme meselesi değil, bileti satışa çıkar çıkmaz aldım (Porselen Hanım'a acıklı maceramızı hatırlatırım buradan, ve tabii ki taksi dolmuştaki "Üfffff" Teyzesini...) da mayısı sevmek sevmemek meselesi... Buradan über bencil bir hareket yapıp pek sayın Ç.'ye el sallar ve mayısı daha sevgi dolu kılması için konsere gelmesini dilediğimi belirtirim. Tekrar ediyorum; üstsüz Dave ve de Martin (tamam en iyi hali değil belki ama sürprizi beğenmişsinizdir...)...
4) N. kafamı karıştırmasın cidden, geçen geceki telefon geyiği neydi öyle..(anlamsız ötesi bir konuşmaydı evet...)
5) Hayatımın gay tarafını özledim beeeen. M. ile ilgili sürprizden sonra böyle bir "Aaaa evet, ben de lan..." oldu... Bu arada aklıma gelmişken Patrick Wolf Vulture'da böyle Babylon (QAF'taki) meets Bela Lugosi olmamış mı?...
6) Ç... özledim ;_;

Hiç yorum yok: