Ben: Ya ben bu yıllık yazısı işini düşündüm de..*popüler bir kişinin sayfasında yazmış kişi sayısına bakarak*1..2..3.. benim okuldan 25 tane arkadaş diyebileceğim adam yok ki!
C: *C. geçen senenin yıllığında, her dönem her okul ve her yıllıkta bulunan; yazıları büyük punto ile yazılmış ve buna rağmen tek sayfa tutmuş "arkadaşsız" kişilerden birini göstererek* Ya haklısın ama Charlotte, biz bu olamayııııız! Olamayıııız!
B: Hassiktir, C. lan, biz galiba oyuz! Asosyal büyük puntolu yıllık yazısı insanıııı!!!
C: Hayıııııır!!!
Üslubumun kusuruna bakmayınız ancak adının baş harfi geçen arkadaşım dünyanın en "ağır abi" tandanslı konuşan kızlarından olup benim de ağzımı bozma yeteneğine sahiptir. Bu noktada C.'nin obzervasyon yeteneğini kutlamak isterim. Adi kadın feci güldürdü beni. Onun yıllık yazısını isterim işte :D
P.S: Elinizdeki kültürel materyalin ya da bulunduğunuz ortamın renklenmesi için bir adet kısa saçlı "soon to be a lesbian" sinyalli teyze yeter. Yehu!
yıllık etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yıllık etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)