lezbiyen etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
lezbiyen etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Şubat 2009 Pazar

Now Batman Becomes Interesting, Finally!



Filmlerden bahsetmiyorum, sonuçta Uma olsun Heath olsun veyahut Jim'ciğim olsun filmlerin hep ilginç bir yanı vardı. Ama çizgi roman Bane'in Bruce'cuğun omurgasını ikiye ayırmasından beri ilk defa beni eğlendirmeyi başardı..

Özetle ve linkten de anlaşılabileceği gibi, Batwoman geliyor, hem de redhead, hem de lezbiyen... Bundan daha fazla isteyebileceğimiz tek şey yanında butch bir sidekick olur. Hah, olay da yavaş yavaş Rage'e döner mesela~~


Bu yazımı Onch'un Paris'in değil, benim BFF'im olması dilekleriyle bitiyorum, unutmadan tanıştırayım, bkz. Onch;


P.S: Taiwan rules, big time!

3 Aralık 2008 Çarşamba

Yıllık

Ben: Ya ben bu yıllık yazısı işini düşündüm de..*popüler bir kişinin sayfasında yazmış kişi sayısına bakarak*1..2..3.. benim okuldan 25 tane arkadaş diyebileceğim adam yok ki!
C: *C. geçen senenin yıllığında, her dönem her okul ve her yıllıkta bulunan; yazıları büyük punto ile yazılmış ve buna rağmen tek sayfa tutmuş "arkadaşsız" kişilerden birini göstererek* Ya haklısın ama Charlotte, biz bu olamayııııız! Olamayıııız!
B: Hassiktir, C. lan, biz galiba oyuz! Asosyal büyük puntolu yıllık yazısı insanıııı!!!
C: Hayıııııır!!!

Üslubumun kusuruna bakmayınız ancak adının baş harfi geçen arkadaşım dünyanın en "ağır abi" tandanslı konuşan kızlarından olup benim de ağzımı bozma yeteneğine sahiptir. Bu noktada C.'nin obzervasyon yeteneğini kutlamak isterim. Adi kadın feci güldürdü beni. Onun yıllık yazısını isterim işte :D

P.S: Elinizdeki kültürel materyalin ya da bulunduğunuz ortamın renklenmesi için bir adet kısa saçlı "soon to be a lesbian" sinyalli teyze yeter. Yehu!