siouxsie and the banshees etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
siouxsie and the banshees etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
11 Nisan 2009 Cumartesi
Gerçekten Bir Muamma
Fleetwood Mac'i sevmem. Öte yandan sorum şu, The Chain adlı parçaları nasıl bu kadar aptal folk-rock bir biçimde başlayıp 03:04 itibariyle bir anda Siouxsie kıvamlı post-punk moduna geçer? Ve de sen bu şarkıyı bu kadar iyi bitirebiliyorsan neden en başta öyle yapmadın ey grup. Sylar'a şükredin, dayanamayıp dinliyorum şu son kısmı. Chaaaaiiiiinnnnnsssss keeep uuussss togeeether
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)