Çok sevgili Hanne Hukkelberg'in Boble adlı şarkısını söylediği şu esnada çok uykusu olan ben hayaller kurmaktayım.
Üniversiteye girer girmez akordeon çalmak istiyorum. Akordeon çalmak ve bu konuda olabildiğince uzmanlaşmak istiyorum. Yani hayır "Büyük Akordeoncu" olmak falan gibi abuk hayallerim yok ancak "Akordeon çalabiliyorum/çalıyorum" demek istiyorum.
Sonra N. keman çalar, B. ikna edebilirsem arp, E. belki pianika ile eşik eder ve Hanne gibi sesi olan bir kız ya da erkek de bulursak tamamdır.
Dünyanın en deli enstrüman kombinasyonlu grubunu kurmak ve underground olup ünlenmek istiyorum ben, böylelikle en sonunda düşlediğim gibi "rock star" olabilirim...
keman etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
keman etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
30 Nisan 2008 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)