28 Temmuz 2008 Pazartesi

Giderayak

Giderayak birleşik yazılır değil mi? Aman neyse, gerçekten bende bir gariplik var. Yani neden 90'ların Japon pop grubunun şarkısına kafayı takmak ;_; ? Neden şarkıyı söyleyen "kocaman" amcaya karşı bu kadar sempati duymak. İyice abukladım ben ama yine de, hele şarkıya karşı beslediğim sevgi oldukça büyük. Grubun adını ya da şarkının adını özellikle söylemiyorum çünkü burayı biri görür, bu yazıyı biri okur da "Ay araştırayım" derse rezil bir sonuçla karşılaşacak, sorumluluk üstlenmek istemem... Öte yandan 90'ların Japon pop grubu diyorum da sanki şimdiki Japon pop grupları çok şahane. Hadi tamam, bunların seslerinden hangi grup olduklarını çıkarmak biraz daha kolay ama şarkılar dandik ötesi kimse itiraz etmesin. En azından şu taktığım şarkının sahibi grupta her eleman bir enstrüman çalıyor (hahahyt bakın nasıl da haklı çıkartmaya çalışıyorum kendimi). Aslında döndüğümde şarkının sözlerini okuyayım, sözleri mantıklı çıkarsa günümüz J-pop grupları ile daha da fazla dalga geçebilirim(sonra gidip onları da dinliyorum ama neyse), hell yeah! Ühü canım bir şarkı çekti bu kadar dandiklikten bahsedince ama onun da adını vermeyeyim(kendime not: hangi şarkı olduğunu unutma diye 2007 yaz aylarını düşün, eveeeet)...
Bu arada Like Grains of Sand adlı Japon gay temalı filmde 3. önemli rolde Ayumi Hamasaki varmış.. Ne alaka lan?.. KEH KEH kendisi terk edilmiş zaten, ama bu bilgi beni eğlendirir ancak sizi değil... Bu arada şahane bir film değil ancak çok çıtır çerez bir film, gayet izlenilebilir, ayrıca başroldeki amcaya garip bir sempatim vardır daha önceki rollerinden pek severim (benim oynadığı rolü beğendiğim hangi Japon amcaya en azından "sempatim" yok zaten? Ühü, bu bir hastalığa dönüştü cidden)...
Şarkıyla birlikte canım top-bottom'cılık oynamak istedi o yüzden gitmeden önce buraya bakındığını bildiğim Ç.'ye, N.'ye de iletmesi amacıyla birkaç "eşleşme" bırakmak isterim;
Oguri - Gackt
Ohno - Toma
Ohno - Yamapi
veee sıkı duruuuuun çünkü bu çok zorlayacaaaak;
Ishigaki Yuma vs. Nagase Tomoya (buna ancak vs. denir valla)

Böylelikle şarkımı söyleyerek sahneyi terk ederim!

P.S: Biri bana Ogur'un Sony çekiminden fotolarını gönderebilir mii ;_; ?
P.S2: Maou'nun download'u bitse de izlesem, episode 3!
P.S3: Son etiket eğlenceme hizmet eder

Hiç yorum yok: